Mitsubishi |
Model
| Original HP
| Chiptronic HP
| Original Torque
| Chiptronic Torque
| Dynoplot
| |
|---|---|---|---|---|---|---|
Mitsubishi ASX 1800 DID
| 150
| 175
| 300
| 350
| ||
Mitsubishi ASX 2000 16v
| 150
| 162
| 197
| 215
| ||
Mitsubishi Carisma 1.9 D 102
| 102
| 126
| 215
| 260
| ||
Mitsubishi Carisma 1.9 D 115
| 115
| 142
| 265
| 365
| ||
Mitsubishi Colt (VII)1.1 78hp
| 75
| 81
| 100
| 109
| ||
Mitsubishi Colt (VII)1.5 109hp
| 110
| 120
| 145
| 155
| ||
Mitsubishi Colt (VII)1.5 DI 68
| 68
| 92
| 160
| 200
| ||
Mitsubishi Colt (VII)1.5 DI 95
| 95
| 120
| 210
| 275
| ||
Mitsubishi Colt (VII)1.5 CZT Turbo 150HP
| 150
| 194
| 210
| 260
| ||
Mitsubishi Grandis 2.0 D 136
| 136
| 170
| 310
| 400
| ||
Mitsubishi Grandis 2.4 165
| 165
| ***
| 217
| ***
| ||
Mitsubishi L200 2.5 D 115
| 115
| 134
| 240
| 280
| ||
Mitsubishi L200 2.5 DI 136
| 136
| 168
| 314
| 364
| ||
Mitsubishi L200 2.5 DID 178
| 178
| 202
| 400
| 465
| ||
Mitsubishi Lancer (VIII) 1.5 110
| 110
| 119
| 145
| 155
| ||
Mitsubishi Lancer (VIII) 1.6i 105hp
| 105
| 115
| 137
| 153
| ||
Mitsubishi Lancer (VIII) 1.8i 143hp
| 143
| 153
| 178
| 189
| ||
Mitsubishi Lancer 2.0 D 140
| 140
| 170
| 310
| 380
| ||
Mitsubishi Outlander 2.0 D 140
| 140
| 170
| 310
| 375
| ||
Mitsubishi Outlander 2.0 16V
| 150
| 162
| 195
| 207
| ||
Mitsubishi Outlander(II)2.2 DI-D 156
| 156
| 186
| 380
| 440
| ||
Mitsubishi Outlander 2.4 170
| 170
| 185
| 232
| 260
| ||
Mitsubishi Outlander(II) 2.3 DI-D
| 177
| 203
| 380
| 420
| ||
Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 GDI (1998)
| 120
| 130
| 174
| 190
| ||
Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI (1998)
| 129
| 139
| 184
| 199
| ||
Mitsubishi Pajero 2.5 TD 115
| 115
| 140
| 265
| 310
| ||
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 160
| 160
| 190
| 273
| 335
| ||
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 165
| 165
| 195
| 373
| 430
| ||
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 170
| 170
| 195
| 373
| 440
| ||
Mitsubishi Spacestar 1.9 D 115
| 115
| 142
| 265
| 365
| ||
Mitsubishi Spacestar 1.9D 102
| 102
| 122
| 215
| 275
|
Σχετικά με τις Δυναμομετρήσεις
Όλα τα προγράμματα μας (tuning software) και οι αυξήσεις στην ιπποδύναμη και ροπή, έχουν ελεγχθεί και δοκιμαστεί στο ιδιόκτητο δυναμόμετρο μας TAT dyno systems. Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο ,ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες δοκιμών. Μεγαλύτερες αυξήσεις δύναμης και ροπής μπορεί να παρατηρηθούν σε αυτοκίνητα με πρόσθετες μηχανικές βελτιώσεις .(φίλτρα ,εξατμίσεις κλπ.).
|

