Dacia |
Model
| Original HP
| Chiptronic HP
| Original Torque
| Chiptronic Torque
| Dynoplot
| |
|---|---|---|---|---|---|---|
Dacia Duster 1.5 DCI 105
| 105
| 130
| 240
| 300
| ||
Dacia Duster 1.5 DCI 110
| 110
| 135
| 240
| 300
| ||
Dacia Duster 1.5 DCI 85
| 85
| 110
| 200
| 250
| ||
Dacia Duster 1.5 DCI 90
| 90
| 110
| 200
| 250
| ||
Dacia Duster 1.6i 16v 105
| 105
| 113
| 148
| 164
| ||
Dacia Logan 1.2 16V 75
| 75
| 85
| 107
| 120
| ||
Dacia Logan 1.5 DCI 70
| 70
| 90
| 160
| 200
| ||
Dacia Logan 1.5 DCI 75
| 75
| 95
| 180
| 220
| ||
Dacia Logan 1.5 DCI 85
| 85
| 110
| 200
| 250
| ||
Dacia Logan 1.5 DCI 90
| 90
| 110
| 200
| 250
| ||
Dacia Logan 1.6i 16v 105
| 105
| 115
| 148
| 165
| ||
Dacia Logan 1.6i 8v 87
| 87
| 95
| 128
| 145
| ||
Dacia Sandero 1.5 DCI 70
| 70
| 90
| 160
| 200
| ||
Dacia Sandero 1.5 DCI 75
| 75
| 95
| 180
| 220
| ||
Dacia Sandero 1.5 DCI 85
| 85
| 110
| 200
| 250
| ||
Dacia Sandero 1.5 DCI 90
| 90
| 110
| 200
| 250
| ||
Dacia Sandero 1.6i 8v 87
| 87
| 95
| 128
| 145
|
Σχετικά με τις δυναμομετρήσεις
Όλα τα προγράμματα μας (tuning software) και οι αυξήσεις στην ιπποδύναμη και ροπή, έχουν ελεγχθεί και δοκιμαστεί στο ιδιόκτητο δυναμόμετρο μας TAT dyno systems. Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο ,ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες δοκιμών. Μεγαλύτερες αυξήσεις δύναμης και ροπής μπορεί να παρατηρηθούν σε αυτοκίνητα με πρόσθετες μηχανικές βελτιώσεις .(φίλτρα ,εξατμίσεις κλπ.).
|

