Honda |
Model
| Original HP
| Chiptronic HP
| Original Torque
| Chiptronic Torque
| Dynoplot
| |
|---|---|---|---|---|---|---|
Honda Accord 2.0i 147
| 147
| 157
| 184
| 201
| ||
Honda Accord 2.2 CTDI 140
| 140
| 185
| 340
| 400
| ||
Honda Accord 2.2 i-DTEC 150
| 150
| 190
| 350
| 420
| ||
Honda Civic 1.7 CDTI 100
| 100
| 130
| 220
| 270
| ||
Honda Civic 2.2 CTDI 140
| 140
| 185
| 340
| 400
| ||
Honda Civic Type S 1.4 DSi 100
| 100
| ***
| 127
| ***
| ||
Honda CR-V 2.2 CTDI 140
| 140
| 185
| 340
| 400
| ||
Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150
| 150
| 190
| 350
| 420
| ||
Honda CR-Z 1.6T 160
| 160
| ***
| ***
| ***
| ||
Honda FR-V 2.2 CTDI 140
| 140
| 185
| 340
| 400
| ||
Honda HR-V 2.2 CTDI 140
| 140
| 185
| 340
| 400
|
Σχετικά με τις δυναμομετρήσεις
Όλα τα προγράμματα μας (tuning software) και οι αυξήσεις στην ιπποδύναμη και ροπή, έχουν ελεγχθεί και δοκιμαστεί στο ιδιόκτητο δυναμόμετρο μας TAT dyno systems. Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο ,ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες δοκιμών. Μεγαλύτερες αυξήσεις δύναμης και ροπής μπορεί να παρατηρηθούν σε αυτοκίνητα με πρόσθετες μηχανικές βελτιώσεις .(φίλτρα ,εξατμίσεις κλπ.).
|

