Lancia |
Model
| Original HP
| Chiptronic HP
| Original Torque
| Chiptronic Torque
| Dynoplot
| |
|---|---|---|---|---|---|---|
Lancia Delta 1.3 MultiJet 90
| 90
| 112
| 200
| 254
| ||
Lancia Delta 1.4 16v Tjet 120
| 120
| 165
| 206
| 260
| ||
Lancia Delta 1.4 16v Tjet 150
| 150
| 180
| 230
| 290
| ||
Lancia Delta 1.6 M-JTD 120
| 120
| 145
| 300
| 375
| ||
Lancia Delta 1.8 DI TurboJet 200
| 200
| 235
| 320
| 370
| ||
Lancia Delta 1.9 Diesel Twinturbo 190
| 190
| 215
| 400
| 485
| ||
Lancia Delta 2.0 MJET 165
| 165
| 194
| 360
| 420
| ||
Lancia Kappa 2.4 JTD 136
| 136
| 168
| 310
| 370
| ||
Lancia Lybra 1.9 JTD 105
| 105
| 140
| 255
| 315
| ||
Lancia Lybra 1.9 JTD 110
| 110
| 140
| 275
| 330
| ||
Lancia Lybra 1.9 JTD 115
| 115
| 140
| 275
| 330
| ||
Lancia Lybra 2.4 JTD 140
| 140
| 173
| 304
| 382
| ||
Lancia Musa 1.3 JTD 70
| 70
| 85
| 180
| 220
| ||
Lancia Musa 1.3 JTDM 90
| 90
| 114
| 200
| 232
| ||
Lancia Musa 1.4 16v 95
| 95
| 104
| 128
| 145
| ||
Lancia Musa 1.4 8V 78
| 78
| 86
| 115
| 130
| ||
Lancia Musa 1.9 MJTD 100
| 100
| 130
| 260
| 305
| ||
Lancia Phedra 2.0 JTD 110
| 110
| 132
| 250
| 295
| ||
Lancia Phedra 2.0 JTD 120
| 120
| 150
| 300
| 390
| ||
Lancia Phedra 2.0 MJTD 136
| 136
| 165
| 320
| 375
| ||
Lancia Phedra 2.2 JTD 128
| 128
| 155
| 314
| 400
| ||
Lancia Phedra 2.2 MJTD 170
| 170
| 195
| 370
| 435
| ||
Lancia Thesis 2.0 Turbo 185
| 185
| ---
| 308
| |||
Lancia Thesis 2.4 JTD 10v 150
| 150
| ---
| 305
| ---
| ||
Lancia Thesis 2.4 JTD 20v 175
| 175
| ---
| 380
| ---
| ||
Lancia Thesis 2.4 MJTD 185
| 185
| ---
| ---
| ---
| ||
Lancia Ypsilon 1.2 8V 60
| 60
| 68
| 98
| 115
| ||
Lancia Ypsilon 1.3 JTDM 90
| 90
| 114
| 200
| 232
| ||
Lancia Ypsilon 1.3 MJTD 70
| 70
| 85
| 180
| 220
| ||
Lancia Ypsilon 1.4 16v 95
| 95
| 107
| 128
| 144
| ||
Lancia Zeta 2.0 JTD 110
| 110
| 132
| 250
| 295
|
Σχετικά με τις δυναμομετρήσεις
Όλα τα προγράμματα μας (tuning software) και οι αυξήσεις στην ιπποδύναμη και ροπή, έχουν ελεγχθεί και δοκιμαστεί στο ιδιόκτητο δυναμόμετρο μας TAT dyno systems. Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο ,ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες δοκιμών. Μεγαλύτερες αυξήσεις δύναμης και ροπής μπορεί να παρατηρηθούν σε αυτοκίνητα με πρόσθετες μηχανικές βελτιώσεις .(φίλτρα ,εξατμίσεις κλπ.).
|

