Mazda |
Model
| Original HP
| Chiptronic HP
| Original Torque
| Chiptronic Torque
| Dynoplot
| |
|---|---|---|---|---|---|---|
Mazda 2 1.3i 86
| 86
| 92
| 121
| 131
| ||
Mazda 2 1.3 MZR
| 85
| 93
| 122
| 132
| ||
Mazda 2 1.4 TDCI 68
| 68
| 92
| 160
| 210
| ||
Mazda 2 1.5 MZR 103hp
| 103
| 113
| 136
| 150
| ||
Mazda 2 1.5 MZR 111hp
| 111
| 121
| 140
| 153
| ||
Mazda 2 1.6 TDCI 90
| 90
| 120
| 200
| 260
| ||
Mazda 3 1.4 MZR 84hp (2005)
| 84
| 92
| 122
| 132
| ||
Mazda 3 1.6 MZR 105hp (2005)
| 105
| 115
| 145
| 155
| ||
Mazda 3 1.6 TDCI 109
| 109
| 140
| 245
| 315
| ||
Mazda 3 1.6 TDCI 90
| 90
| 120
| 200
| 260
| ||
Mazda 3 2.2 CITD 150
| 150
| 182
| 360
| 415
| ||
Mazda 3 2.2 CITD 185
| 185
| 210
| 400
| 470
| ||
Mazda 3 2.3 DISI Turbo
| 191
| ***
| 380
| ***
| ||
Mazda 3 MPS 260
| 260
| 300
| 380
| 430
| ||
Mazda 5 2.0 CITD 120
| 120
| 148
| 310
| 360
| ||
Mazda 5 2.0D 110
| 110
| 140
| 310
| 385
| ||
Mazda 5 2.0D 143
| 143
| 169
| 360
| 435
| ||
Mazda 6 1.6 MZR 105hp
| 105
| 115
| 145
| 155
| ||
Mazda 6 2.0 CITD
| 120
| 148
| 310
| 360
| ||
Mazda 6 2.0D 120
| 120
| 143
| 310
| 365
| ||
Mazda 6 2.0D 136
| 136
| 160
| 310
| 370
| ||
Mazda 6 2.0D 140
| 140
| 168
| 330
| 390
| ||
Mazda 6 2.0D 143
| 143
| 169
| 360
| 435
| ||
Mazda 6 2.2 CITD 163
| 163
| 190
| 360
| 420
| ||
Mazda 6 2.2 CITD 185
| 185
| 210
| 400
| 470
| ||
Mazda 6 2.3 S-VT 166
| 166
| 177
| 207
| 218
| ||
Mazda 6 MPS 260
| 260
| 300
| 380
| 430
| ||
Mazda ΜΧ5 1800 126hp (2005)
| 126
| 135
| 167
| 177
| ||
Mazda ΜΧ5 2000 160hp (2005)
| 160
| 170
| 188
| 200
| ||
Mazda CX-7 2.3 MPS 260
| 260
| 300
| 380
| 430
|
Σχετικά με τις δυναμομετρήσεις
Όλα τα προγράμματα μας (tuning software) και οι αυξήσεις στην ιπποδύναμη και ροπή, έχουν ελεγχθεί και δοκιμαστεί στο ιδιόκτητο δυναμόμετρο μας TAT dyno systems. Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο ,ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες δοκιμών. Μεγαλύτερες αυξήσεις δύναμης και ροπής μπορεί να παρατηρηθούν σε αυτοκίνητα με πρόσθετες μηχανικές βελτιώσεις .(φίλτρα ,εξατμίσεις κλπ.).
|

